Πέμπτη 2 Μαΐου 2013

ΤΑ 7 ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ...........................

ΤΑ 7 ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ                      ΟΜΟΡΦΙΑΣ...........................





Το σημερινό πόστ είναι tag που είδα εδώ και λίγες ημέρες σε άλλα μπλόγκ και το βρήκα ευχάριστο και ενδιαφέρον και έτσι αποφάσισα να το κάνω και εγώ.

1.ΠΛΕΟΝΕΞΙΑ: Ποιο είναι το φθηνότερο και ποιο είναι το ακριβότερο προίον ομορφίας που έχεις?

Το ακριβότερο είναι η βάση της CHANEL VITALUMIERE AQUA  42 EURO 

To φθηνότερο είναι ένα μολύβι από την GOLDEN ROSE N 204   1,5 ΕΥΡΩ


2.ΟΡΓΗ: Ποιο προϊόν δυσκολεύτηκες να αποκτήσεις?

Το διπλό κονσίλερ της JOSIE MARAN τα οποία κυκλοφορούν μόνο στην Αμερική και τελικά μου το έστειλε μια φίλη από εκεί.

3. ΛΑΙΜΑΡΓΙΑ : Ποιό είναι το πιο ''νόστιμο'' προϊόν ομορφίας που έχεις ?

Είναι το μπρόνζερ της TOO FACED CHOCOLATE SOLEIL το οποίο έχει απίστευτη μυρωδία μαύρης σοκολάτας.

4. ΟΚΝΗΡΙΑ: Ποιά προϊόντα αμελείς να χρησιμοποιήσεις λόγω τεμπελιάς?

Αυτό που συνήθως βαριέμαι είναι να κάνω συνδιασμούς σκίων τουλάχιστον σε καθημερινή βάση.


5.ΜΑΤΑΙΟΔΟΞΙΑ: Ποίο προϊον σου δίνει την μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση?

Χωρίς δεύτερη σκέψη είναι το foundation γιατί μια καλή βάση είναι ότι πιο βασικό σε ένα μακιγιάζ.

6. ΛΑΓΝΕΙΑ : Ποιό προϊόν θέλεις να αποκτήσεις απεγνωσμένα ?

Θέλω να αποκτήσω την διάφανη πούδρα της MAC PREP AND PRIME FINISHING POWDER.

7.ΦΘΟΝΟΣ: Ποιό προϊόν έχεις λατρέψει πάνω σε άλλους , αλλά πάνω σου είναι σκέτη αποτυχία ?

Λατρεύω τα nude κραγιόν πάνω σε άλλες κοπέλες , αλλά πάνω μου είναι κάπως ''πεθαμένα '' , ίσως από το γεγονός οτι είμαι ανοιχτόχρωμη και είναι απαραίτητο ένα έντονο smokey eye make up  για να κάνουν αντίθεση.




Αυτά είναι τα δικά μου θανάσημα αμαρτήματα όσων αφορά την ομορφιά .

Ποιά είναι τα δικά σας ?

Αφήστε μου σχόλια με τις δικές σας''  αμαρτίες ''ή αν κάποια από τα ''αμαρτήματα'' μου συμπήπτουν με τα δικά σας .


Εύχομαι σε όλους ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ , θα τα ξαναπούμε σύντομα


 

4 σχόλια:

  1. Τελικά το έκανες το tag πάρα πολύ ωραίο καμία σχέση με το δικό μου.....μπράβο πολύ καλή δουλειά....Καλό Πάσχα και σε εσένα γλυκεία μου!!!!!
    http://zoydaki1985.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ , ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΕΞΥΠΝΟ , ΑΣΤΕΙΟ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟ ΠΟΣΤ . ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΕΓΩ . ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ , ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕΙΣ.ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο post Ανδρονίκη μου! Μου αρέσουν πολύ τα προϊόντα που έδειξες...
    Χρόνια πολλά κ πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΑΣ , ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΤΕ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΔΡΗΜΙΤΕΡΕΣ. ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή